17.11.14

Топ безкоштовних програм для планування завдань і управління проектів. Project management


В цьому пості я зберу інформацію про програми для планування завдань, управління проектів і персонального менеджменту. Варто сказати, що я шукала щось легке в користуванні, безкоштовне, для встановлення цілей, і планування.
В більшості цих програм - все що потрібно зареєструватися на сайті і програма буде доступна з любого комп'ютера.
 1) Worksection  Українська програма, що теж є плюсом. Можна вибирати українську, рос і англ мови. Є діаграма Ганта, можна вести підрахунок витрат, додавати нові проекти і завдання, делегувати їх, встановлювати дати виконання, список завдань можна сортувати по людям, пріоритетам і тд, завдання закривається в один клік їх закривати. Також можна додавати файли і коментувати завдання. Все дуже інтуітивно, і максимально зібрано. Безкоштовна версія дозволяє вести 2 проекти, а далі від 9$ в місяць. На жаль, через місяць два доведеться або купувати, або видаляти.


 2) Zoho projects
Створюєте проект - до нього додаєте завдання. Ось так виглядає додавання нового завдання.
Є діаграма Ганта
 
Календар з завданнями і подіями
До кожного завдання можна дописувати коментарі, є місце для закачки документів, можна встановлювати нагадувалки.
Найголовніше що все просто. Плюс можна до завдань прикріпляти інших людей, або "передавати" завдання іншим.

3) Wrike  2 гіга 15 користувачів безкоштовно. Як для команди мабуть прикольно, але мені б хотілось мати змогу змінвати статус завдання одразу, а не в декілька кліків. Можна додавати декілька завдань, підзавдань, делегувати, ділитись. Свою головну сторінку можна легко міняти (додавати поля і видаляти), досить інтуітивне розміщенння клавіш. Хоча, це більш командна програма.


4) Podio Можна створювати проекти, делегувати завдання. Але як на мене виглядає все це якось тьмяненько. Нуднуватий дизайн і не зовсім інтуітивний інтерфейс. Щойно стоворений список проектів довго шукала. Не зовсім зрозумілі налаштування і як їх міняти, надто багато уваги звіту активності і знову ж таки не понятно як його вимкнути.


  

  

 
5) Get Flow
Тут мені сподобався календар ) Мабуть можливістю відмічати виконання завдань прямо там ставивши галочки.
Що мені не дуже сподобалось - список завдань і списків.   Головна сторінка виглядає тупувато, бо не можливо вимкнути історію. (Принаймі я не знайшла)
 Плюс не можливо поставити процент виконання, не видно дати і таке інше. Хоча завдання можна делегувати. Ще один мінус - не відомо як видалити акаунт.

6) Wunderlist  - просто класний записник зі списками, де можна додавати нагадувалки. Але примітивненький, імхо - з таким же успіхом можна писатти в sticky notes або в блокноті.


7) Google keep
 Простий як 5 копійко, зручний інтерфейс, але тільки для "ту ду" списків (списків задач). Особисто мій вибір.

8) Asana 
Створюючи нові проекти можна одразу вибирати Список, Календар, Пунтки на зустрічі або просто новий.
Завдання можна коментувати, прикріпляти підзавдання, встановлювати терміни виконання.
Відмічати виконання можна в один клік.
Також є календар, де можна відмічати завдання.
Прикольно що на головній сторінці відмічається скільки завдань в проекті і скільки ще залишилось.
Просто, зручно, але обмежений функціонал, можливо через безкоштовну версію.
 9) Solo   Демо версія соло іде безкоштовно, дует з додатковими функціями платний. Так виглядає головна сторінка, звіт активності, важко знайти де що відключати.

Мені ця програма не дуже сподобалась.
10) Evernote потрібно скачувати. Кажуть, що можна обєднувати багато чого цікавого. Але особисто для мене він не підійшов.

11) Slack   Прикол Слека я не зрозуміла взагалі, мабуть тому що його треба встановлювати. І якось не дуже хочеться. Плюс більше скидається на якийсь меседжер. Свій екаунт не реально видалити, шукала не знайшла.
 12) Omnifocus - повністю для маків і інших Ай. Тобто з робочого не мака - ви уже не зайдете..Тому не тестувався.На сторінці виробників це виглядає десь так.
 13) Kanban  Декілька хвилин шукала як виконати завдання - не знайшла. НЕ інтуітивно.

14) Jira  професійна програма, яка підійде великим компаніям, або просто фірмам. Безкоштовний траял 7 днів. Функціоналу для мене забагато, тому я не тестила.

15) Redmine -  потрібно скачувати, то ж я його пропустила

16) Basecamp -  не тестувала, безкоштовний на 60 днів , то ж немає сенсу звикати.

17) Celoxis -  тільки демо, будь яка інша версія платна, демо при тому потрібно замовляти написавши запит і вказавши свою компанію.
 18) Workamajig -  тільки демо  Але уже на етапі замовлення якісь глюки. Вирішила не витрачати час.
19) Pivotal Tracker - 60 днів безкоштовно, отже знову ж таки не було сенсу скачувати


Ось такий огляд. Якщо ви пробували ще якусь програму для менеджменту, або у вас є свої коментарі - обов'язково діліться.

Немає коментарів:

Дописати коментар